Tiskové zprávy

Společnost OKD uspěla v prestižní soutěži Zlatý středník

OSTRAVA (16. dubna 2009) – Těžební společnost OKD získala několik významných ocenění v celostátní soutěži Zlatý středník 2008, která je odborníky považována za nejprestižnější hodnocení firemních tiskovin a internetových stránek. Druhé místo na pomyslných stupních vítězů v kategorii firemní profil obsadila publikace Nadace OKD, speciálními certifikáty ocenila porota kvalitu týdeníku Horník, internetových stránek www.okd.cz a výroční zprávy. Ceny převzala ve čtvrtek večer v pražském divadle Archa předsedkyně správní rady Nadace OKD a ředitelka útvaru pro PR a komunikaci OKD a Petra Mašínová.

 

Publikaci Nadace OKD s názvem Život má mít hloubku vydali těžaři pro svou novou nadaci před rokem při zahájení činnosti své charitativní organizace. „Brožurku používáme dodnes, jsou v ní všechny důležité informace o naší vizi i konkrétních záměrech. Porotu zřejmě zaujalo také netradiční grafické zpracování,“ neskrývala radost z úspěchu ředitelka nadace Blanka Týřová.

 

Ocenění TOP Rated (certifikát vysoké profesionální úrovně) získaly internetové stránky společnosti OKD, které loni dostaly nový design i obsah a zabodovaly také v soutěži WebTop100, kde se umístily na druhém místě v kategorii energetika.

 

Cenu Rated (certifikát profesionální úrovně) si z Prahy odvezl týdeník Horník. „Na novinách jsme loni hodně zapracovali. Cena patří nejen redakci, ale desítkám a možná i stovkám lidí z jednotlivých šachet, kteří se na tvorbě článků podílejí,“ řekl předseda výkonné redakční rady Horníka Vladislav Sobol. Horník vychází v nákladu 28.500 výtisků týdně zdarma pro všechny zaměstnance a příznivce společnosti OKD.

 

Ocenění Rated získala také výroční zpráva společnosti OKD za rok 2007. „Zatímco dříve obsahovaly výroční zprávy jen povinné údaje, které někdo bez velkého přemýšlení naskládal za sebe, loni jsme si dali na přípravě publikace záležet. Náročná práce horníků si zaslouží poctivou prezentaci. Tato cena stejně jako všechny další nepatří jen našemu útvaru, ale vlastně všem zaměstnancům, kteří nám pomáhají svou prací měnit OKD na moderní a transparentní společnost,“ shrnula aktuální úspěchy Mašínová.

 

Soutěž Zlatý středník pořádá občanské sdružení PR klub pod záštitou Asociace PR agentur, časopisů Marketing Magazine a Strategie, České marketingové společnosti a dalších partnerů.

 

Vladislav Sobol, mluvčí, OKD, a.s.