Tiskové zprávy

Společnost OKD vydává nejlepší noviny pro zaměstnance v zemi

Společnost OKD vydává nejlepší noviny pro zaměstnance v zemi

Ostrava (14. února 2014) – Horník byl vyhlášen v prvním ročníku soutěže Fénix content marketing nejlepšími firemními novinami pro zaměstnance v České republice. Týdeník, který pro těžaře vydává v nákladu 21 000 výtisků společnost R MEDIA, vyhrál v kategorii B2E noviny, tedy v kategorii Noviny pro zaměstnance. Vítěze vybrala odborná porota složená z 25 porotců rozdělených do pěti samostatných porot, ve kterých zasedali experti z mediální branže. Horník porazil v silné konkurenci například noviny společností ArcelorMittal Ostrava nebo Albert.

 

„Název soutěže vychází ze dvou pojmů. Fénix je mytologickou postavou, která má značit obrodu myšlenek. Stejně tak jako bájný Fénix vždy vstane z popela, tak skvělé hlavy kreativních lidí vždy přijdou s novým konceptem, pojetím, kampaní. Fénix je tedy symbol kreativní části soutěže,” říká za organizátory soutěže, která vyhlásila vítěze celkem v 15 kategoriích, Kateřina Borovanská.

 

Týdeník Horník čtou nejen zaměstnanci OKD, jejich rodiny, známí a kamarádi. Své čtenáře má také mezi zaměstnanci spolupracujících firem a dalších průmyslových podniků nebo mezi hornickými důchodci a dřívějšími zaměstnanci firmy. Každý týden přináší na osmi barevných stranách novinky ze života firmy, z regionu, z neziskových organizací podpořených Nadací OKD i regionálního sportu. Jeho součástí je zároveň speciální stránka určená polským čtenářům především z řad dodavatelských organizací OKD, ale i obyvatel česko-polského pohraničí.

 

„Horník je klíčovou a nedílnou součástí naší komunikace se zaměstnanci. Hornický svět se za poslední dva roky výrazně změnil a prochází nejtěžším obdobím za posledních několik desítek let. To dopadlo pochopitelně i na nás. Interní noviny jsou pro nás velice důležitým nástrojem, s jehož pomocí můžeme naše zaměstnance nezkresleně informovat o změnách, jimiž společnost OKD v současnosti prochází. Vše se zároveň snažíme zasadit do širšího kontextu a ukázat čtenářům, že černouhelná krize není specifickou záležitostí OKD, ale firem z celého světa,“ říkáředitel vnějších vztahů OKD Petr Jonák.

 

„Díky patří hlavně redaktorům. Jejich práce je oproti běžné představě novináře píšícího od stolu v teple kanceláře odlišná. Velkou část času tráví redaktoři v terénu na šachtách, ať již na povrchových pracovištích nebo stovky metrů pod zemí spolu s horníky,“ vysvětluje David Švábenický, ředitel společnosti R MEDIA.


Archiv všech čísel týdeníku Horník naleznete na www.ihornik.cz

 

Marek Síbrt, mluvčí OKD, a.s.

 

       

Zajímavosti